סוגי שירות חיוניים שכדאי להשתמש בהם כשיש נזילות

רטיבות ונזילות בבית הם צרה צרורה. קשה להפריז באי הנוחות ובנזקים שנגרמים בבית (וגם חלילה לרכוש) אם לא מטפלים בהצפות ובנזילות הכי מהר שרק אפשר. בין התקלות שנגרמות בשל נזילות לא מטופלות תמצאו למשל התקלפות של צבע בקיר, התפוררות של טיח, פגיעה בחול שמתחת לריצוף, התרוממות של מרצפות, כתמים של עובש בקירות או בתקרה, התפשטות של עובש גם לארונות וריח לא נעים. במקרים חמורים, הרטיבות אפילו עלולה להזיק לצנרת, לגרום לחלודה בברזלים ועוד. בקיצור, אתם חייבים להכיר את השירותים החיוניים הבאים, שיעזרו לכם מאוד בכל פעם שיש נזילות או הצפות.

שירותי זיהוי נזילות באמצעים הכי מתוחכמים

לפעמים, נוכל לזהות בבית שלנו סימנים של רטיבות שברור שחייבים לתקן. אבל לפעמים, אנו לא בטוחים איפה בדיוק יש נזילה. אז מה עושים? לפני שמזמינים את השירות החשוב של ייבוש רטיבות ברצפה, ניתן להזמין שירות זיהוי מתקדם. זהו שירות שבו איש המקצוע מגיע הביתה עם מכשור שמזהה נזילות ומים, לחות בקירות או רטיבות מתחת לרצפה או לפרקט.

אז איך זה עובד? איש מקצוע וותיק יותר לזהות אפילו ריח של לחות שנודף מהקיר. אבל כדי להיות בטוחים, ניתן להזמין שירות גילוי וודאי, בעזרת מצלמה תרמית. זוהי מצלמה אשר מזהה את הטמפרטורה שבתוך הקיר או בתוך הגג או אפילו מתחת לרצפה או ליציקת בטון. לאחר שאיש המקצוע מכוון את המצלמה, הוא בודק את הטמפרטורות השונות בסביבה הרצויה. אם הטמפרטורה מזהה אזורים רטובים, אין ספק שצריך וחשוב – לתקן.

שירותי תיקון צנרת מכל הסוגים

בכל מקרה של נזילות, אפילו עוד לפני שברור לגמרי מהו אופי הנזק, ברור שתיקון מהיר יאפשר להחזיר את הבית לשגרה המבורכת. חברות לשירותי אינסטלציה, אשר מתמחות בזיהוי רטיבות ותיקוני צנרת מכל הסוגים יוכלו לפתור את התקלה. המומחים מגיעים, בודקים את סוג הצנרת, מזהים את סוג התקלה וחושפים את הצינור, אשר ניזוק ויוצר דליפה. איש מקצוע יחליף את המקטע של הצינור בחלק חדש. כמובן שהשירות כולל גם את פתיחת הקיר או הריצוף, יבוש הרצפה, החלפה המרצפת במידת הצורך ואז מבוצע התיקון של הקיר.

שירותי איטום אם יש נזילות מבחוץ

אם כחלק מהבעיה, מזהים שהקירות או הבלטות רטובים, שירות של ייבוש מבנים יכול לעזור. לפני שנסביר על כך יותר בפירוט, חשוב להבין דבר נוסף. לפעמים, הרטיבות לא נובעת מתוך הבית. עשויים להיות מצבים שבהם הרטיבות והנזילות בכלל מגיעים מבחוץ. למשל, אם הגג לא זופת בשנים האחרונות. אפשרות אחרת – כניסת מים מתוך הקירות של המרתף, אם הוא לא נבנה בצורה אטומה לגמרי. גם משקופי חלונות עשויים להיות אטומים בצורה לקויה וכך גם מרפסות. אם הנזילות מגיעות מבחוץ, לרוב בעונת החורף, כדאי להשתמש בשירותי איטום בשלל אמצעים. איטום יכול להתבצע בעזרת התזה, בעזרת זפת, חומרים אטומים אחרים או משטחים ביטומניים גדולים.

שירות של ייבוש רטיבות כלואה ללא פירוק הרצפה

אם הרצפה נרטבה מבפנים, לאחר תיקון הצינור אפשר לבצע ייבוש מסיבי, גם מבלי לפרק את כל הרצפה. לצורך העניין, מזמינים שירותי יבוש רטיבות כלואה. אפשר לעשות זאת גם במידה והרטיבות הגיעה מבחוץ. זהו טיפול חשוב גם לאחר חורף של הצפות. הייבוש נעשה בעזרת מכשירים לזירוז ייבוש, על בסיס קידוח זעיר ברצפה או הסרת מרצפת אחת.

שירות לשאיבות מבתים, מקלטים ומרתפים

אם חוויתם חורף נוראי, המים והגשם הרטיבו את הבית, המרתף או המקלט, אסור להסס. חשוב להזמין בהקדם שירותי שאיבות. שאיבת מים ממקלטים מבוצעת בעזרת מערכת צינורות ניידים, עם משאבות חזקות. לאחר מכן, במידת הצורך, אפשר גם לייבש את הרטיבות הכלואה או לבדוק שאין תקלה נסתרת, באחד הצינורות.